top of page

Do reklamy vlani išlo 483 mil. €

  • Writer: Vladimír Dohnal
    Vladimír Dohnal
  • May 21
  • 1 min read

Reálne výdavky do reklamy vlani činili 483 mil. €, odhaduje agentúra Media and Digital Services. Z toho do TV išlo 204 mil. €, na internet 216 mil. €, do printu 21 mil. €, na vonkajšie nosiče 18 mil. € a do rádií 22 mil. €. Podľa cenníkov médií, bez zliav, vlani výdavky do reklamy stúpli o 18% na 4,7 mld €. Najviac dali na reklamu sektory obchod (990 mil. €), lieky (575 mil. €) a potraviny (557 mil. €). Najväčšími zadávateľmi boli Lidl, Kaufland, COOP Jednota, Billa a Procter&Gamble.


Comments


Táto správa je z Ekonomiky DNES, denného prehľadu najdôležitejších ekonomických správ zo Slovenska.

This news is from the Slovak Business News TODAY, one-page summary of all the important Slovak business news.

Copyright  © 1994 - 2025   Symsite Research         All rights reserved.

bottom of page