Ceny TV reklamy budúci rok stúpnu o 15-16%
- Vladimír Dohnal
- Nov 6, 2024
- 1 min read
Najväčšia TV skupina Markíza, vo vlastníctve CME, zvýši na rok 2025 cenu reklamy v TV o 16,3%. Cenu reklamy na svojich weboch meniť neplánuje. Na budúci rok očakáva 3-5% rast investícií do TV reklamy na Slovensku. (hnonline.sk)
TV skupina Joj (Richard Flimel) na rok 2025 dvíha cenu za reklamu o 15,9%. Reklamu počas Majstrovstiev sveta v hokeji bude predávať v špeciálnych balíčkoch. Jej streamovacia služba Joj Play má viac ako pol milióna registrovaných užívateľov, platí zhruba 10% z nich. V budúcom roku očakáva 3-5% rast výdavkov na TV reklamu v SR.
Recent Posts
See AllV cene 250.000 € bytu v Bratislave sú náklady na pozemok (50.000 €) a 5-ročný povoľovací proces (30.000 €), uviedol Milan Murcko, šéf...
Bratislavský závod Volkswagenu sa snažil získať výrobu elektrického modelu VW ID.1, ale napriek dobrému umiestneniu v rámci interných...
Slovenská miera zamestnanosti (vek 20-64) vlani vzrástla na rekordnú úroveň a bola vyššia v porovnaní s priemerom EÚ, ktorý je 75,8%,...
コメント