top of page

Ceny TV reklamy budúci rok stúpnu o 15-16%

Najväčšia TV skupina Markíza, vo vlastníctve CME, zvýši na rok 2025 cenu reklamy v TV o 16,3%. Cenu reklamy na svojich weboch meniť neplánuje. Na budúci rok očakáva 3-5% rast investícií do TV reklamy na Slovensku. (hnonline.sk)

                    TV skupina Joj (Richard Flimel) na rok 2025 dvíha cenu za reklamu o 15,9%. Reklamu počas Majstrovstiev sveta v hokeji bude predávať v špeciálnych balíčkoch. Jej streamovacia služba Joj Play má viac ako pol milióna registrovaných užívateľov, platí zhruba 10% z nich. V budúcom roku očakáva 3-5% rast výdavkov na TV reklamu v SR.


Comments


Táto správa je z Ekonomiky DNES, denného prehľadu najdôležitejších ekonomických správ zo Slovenska.

This news is from the Slovak Business News TODAY, one-page summary of all the important Slovak business news.

bottom of page