Copyright  © 1994 - 2019    Symsite Research         All rights reserved.

Privátne značky majú 25% podiel na pultoch slovenských obchodov

08.11.2019

Podiel privátnych značiek obchodných reťazcov na pultoch slovenských obchodov medziročne stúpol o 1,3 bodu na 25,3%, čo je najviac za posledných sedem rokov, ukázal prieskum agentúry Go4insight pre Potravinársku komoru Slovenska. Najväčšie zastúpenie privátnych značiek má Lidl (56%), nasleduje Kaufland a Coop Jednota (23%). Najvyšší podiel je v kategóriách mlieko (68%), mäsové výrobky (42%) a konzervované produkty (40%) a najnižší v kategóriách víno (6%), pivo (9%) a nečokoládové cukrovinky (12%).

 

(teraz.sk)

Please reload

Táto správa je z Ekonomiky DNES, denného prehľadu najdôležitejších ekonomických správ zo Slovenska.

This news is from the Slovak Business News TODAY, one-page summary of all the important Slovak business news.

Ján Kasper buys car dealer Autopolis

21.11.2019

The anti-trust authority PMÚ is reviewing the acquisition of car dealer Autopolis (Jaroslav Paulický, Jaroslav Linkeš and Marian Hreščák) by Soria (Já...

Oerlikon Balzers Coating expands in Košice

21.11.2019

The Economy Ministry proposed a €3.2m stimulus for a  €9m investment from Swiss automotive supplier Oerlikon Balzers Coating in its plant in Veľká Ida...

Oerlikon Balzers Coating rozširuje závod v Košiciach

21.11.2019

Ministerstvo hospodárstva navrhlo 3,2 mil. € stimul pre 9 mil. € investíciu švajčiarskeho automobilového dodávateľa Oerlikon Balzers Coating vo Veľkej...

1/5
Please reload