top of page

Najdrahšiu prezidentskú kampaň mal Maroš Šefčovič

Najdrahšiu prezidentskú kampaň mal Maroš Šefčovič (764.000 €), nasledovali Robert Mistrík (700.000 €) a Zuzana Čaputová (650.000 €), ukázali oficiálne správy kandidátov a ich povinné transparentné účty. Šefčovič pritom veľkú časť platieb za kampaň realizoval až po voľbách a v čase volieb tak mohol klamať, že jeho súperka je „kandidátom veľkých peňazí". Slovenské prezidentské voľby ale nerozhodli peniaze.

Zhruba 48% Slovákov je spokojných s výsledkami nedávnych prezidentských volieb a 46% je nespokojných, ukázal prieskum agentúry Focus. Voľby vyhrala Zuzana Čaputová, získala 58% pri účasti tesne nad 40%. Podobný prieskum pred piatimi rokmi ukázal podobnú mieru spokojnosti so zvolením Andreja Kisku, ten je doteraz najdôveryhodnejším politikom na Slovensku.

(TIS)

Táto správa je z Ekonomiky DNES, denného prehľadu najdôležitejších ekonomických správ zo Slovenska.

This news is from the Slovak Business News TODAY, one-page summary of all the important Slovak business news.

bottom of page