Slovenský pivný trh po rokoch stagnácie ožíva

30.04.2019

Slovenský pivný trh po rokoch stagnácie ožíva—v rokoch 2017-18 rástla spotreba o 5% ročne. Trhový líder Heineken so 42% podielom vlani zaznamenal 2% rast tržieb. Naďalej ho ťahali najmä radlery, rástol ale aj predaj klasického piva, najmä prémiových značiek. Heineken vo svojom pivovare v Hurbanove tento rok investuje 3 mil. € do zvýšenia kapacity plechovkovej linky o 30%. Spotreba piva v plechovkách stúpa a Heineken v Hurbanove plní do plechoviek nielen slovenské, ale aj maďarské značky piva.

Podobnú investíciu nedávno spustil pivovar spoločnosti Plzenské pivovary vo Veľkom Šariši. Aj ten navyšuje kapacitu plechovkovej linky o tretinu.

 

(etrend.sk)

Please reload

Táto správa je z Ekonomiky DNES, denného prehľadu najdôležitejších ekonomických správ zo Slovenska.

This news is from the Slovak Business News TODAY, one-page summary of all the important Slovak business news.

15% of Slovak companies confronted with whether to pay ransom to hackers

06.08.2020

Over the past 12 months, 15% of Slovak and Czech companies have been confronted with whether to pay ransom to hackers following a ransomware attack, a...

Janatini, Rasťo Chvála and Nina Skalíková top Slovak influencers

06.08.2020

Janatini, a blogger, tops this year’s list of Slovak influencers compiled by Forbes. Rasťo Chvála (Garáž.tv) and Nina Skalíková, a photographer, follo...

Na čele slovenských influencerov Janatini, Rasťo Chvála a Nina Skalíková

06.08.2020

Rebríček slovenských influencerov podľa časopisu Forbes vedie blogerka Janatini. Medzi troch najvplyvnejších ľudí na slovenskom internete patrí aj Ras...

1/5
Please reload

Copyright  © 1994 - 2019    Symsite Research         All rights reserved.