top of page

Čínske trhoviská sú populárne pre nízke ceny

  • Writer: Vladimír Dohnal
    Vladimír Dohnal
  • 11 minutes ago
  • 1 min read

Čínske trhovisko Temu má druhú najväčšiu znalosť medzi Slovákmi po Alze a aspoň raz za týždeň z neho nakupuje 16%, ukázal prieskum agentúry 2muse. Obe značky pozná takmer 80% Slovákov, nasledujú Nay, Allegro a Martinus. Značkám Temu, AliExpress a Shein dôverujú Slováci viac ako Amazonu alebo eBay. Dôvodom sú nízke ceny a široké portfólio, napriek často nižšej kvalite. Až 41% ľudí, ktorí nakupovali z čínskych e-shopov, malo problém s doručeným tovarom: prišiel neskoro, vôbec neprišiel, alebo bol nekvalitný či úplne iný.


 
 
 

Comments


Táto správa je z Ekonomiky DNES, denného prehľadu najdôležitejších ekonomických správ zo Slovenska.

This news is from the Slovak Business News TODAY, one-page summary of all the important Slovak business news.

Copyright  © 1994 - 2025   Symsite Research         All rights reserved.

bottom of page