top of page

Štvrtina potravín na pultoch obchodov je pod privátnou značkou

  • Writer: Vladimír Dohnal
    Vladimír Dohnal
  • Nov 23, 2021
  • 1 min read

Štvrtina potravín na pultoch obchodov na Slovensku je pod privátnou značkou, v roku 2015 to bolo iba 20%. Podiel slovenských výrobkov medzi nimi je menší ako medzi značkovými výrobkami, ukazuje prieskum Potravinárskej komory Slovenska. Najväčšie zastúpenie privátnych značiek má Lidl (51%), nasleduje Kaufland (23%) a COOP Jednota (20%). Najnižší podiel má Terno, iba 4%. Najvyšší podiel privátnych značiek je v kategórii mlieko (60%) a najmenší kategóriách pivo, víno a alkohol.


Comments


Táto správa je z Ekonomiky DNES, denného prehľadu najdôležitejších ekonomických správ zo Slovenska.

This news is from the Slovak Business News TODAY, one-page summary of all the important Slovak business news.

Copyright  © 1994 - 2025   Symsite Research         All rights reserved.

bottom of page