Up Déjeuner kúpil Kmotríkov gastráčový biznis GGFS
- Vladimír Dohnal
- Aug 11, 2023
- 1 min read
Poskytovateľ gastrolístkov GGFS (Ivan Kmotrík) informoval, že postúpil svoj zákaznícky kmeň lídrovi na trhu stravovacích kariet Up Déjeuner. Z trhu odchádza dva roky po zmene legislatívy, keď firmy a ich zamestnanci dostali na výber medzi gastrolístkami a hotovosťou. Pre peniaze sa podľa vydavateľov gastrolístkov rozhodla zhruba tretina zamestnancov. Nový majiteľ prevzatým zákazníkom zachová ich existujúce podmienky. Tržby GGFS klesli z 3 mil. € v roku 2019 na vlaňajších 1,2 mil. € a v rokoch 2020-22 vykázal stratu 3,5 mil. €. Francúzska firma Up Déjeuner vlani vykázala stratu 0,7 mil. € pri tržbách 18,3 mil. €.
Recent Posts
See AllV cene 250.000 € bytu v Bratislave sú náklady na pozemok (50.000 €) a 5-ročný povoľovací proces (30.000 €), uviedol Milan Murcko, šéf...
Bratislavský závod Volkswagenu sa snažil získať výrobu elektrického modelu VW ID.1, ale napriek dobrému umiestneniu v rámci interných...
Slovenská miera zamestnanosti (vek 20-64) vlani vzrástla na rekordnú úroveň a bola vyššia v porovnaní s priemerom EÚ, ktorý je 75,8%,...
Comments