top of page

Tri štvrtiny značiek na Slovensku sa vlani zlepšili v zákazníckej skúsenosti

  • Writer: Vladimír Dohnal
    Vladimír Dohnal
  • Feb 13
  • 1 min read

Až tri štvrtiny značiek na Slovensku sa vlani zlepšili v zákazníckej skúsenosti, ukázal najnovší rebríčka Customer Experience Excellence, ktorý vypracúva poradenská spoločnosť KPMG. Víťazom prieskumu sa opäť stalo kníhkupectvo Martinus, nasledujú dm drogerie markt, Alza, Dr. Max a Teta Drogérie. Spomedzi nováčikov sa do prvej päťdesiatky rebríčka dostala značka Albi. Najlepšie hodnoteným sektorom zostáva Logistika a vlani si v hodnotení zákazníckej skúsenosti najviac polepšil sektor Zábava a voľný čas.


Comments


Táto správa je z Ekonomiky DNES, denného prehľadu najdôležitejších ekonomických správ zo Slovenska.

This news is from the Slovak Business News TODAY, one-page summary of all the important Slovak business news.

Copyright  © 1994 - 2025   Symsite Research         All rights reserved.

bottom of page