top of page

Trh začína byť prehustený diskontnými značkami oblečenia

  • Writer: Vladimír Dohnal
    Vladimír Dohnal
  • Mar 28, 2023
  • 1 min read

Trh začína byť prehustený diskontnými značkami oblečenia, hovorí Patrik Čanecký, šéf slovenskej pobočky poľskej odevnej firmy LPP (značky Sinsay, Mohito, Reserved, Cropp a House). Tento rok na Slovensko prichádzajú nové značky Primark a Action. LPP má na Slovensku 86 predajní a v roku 2021 tu vykázal tržby 105,7 mil. €. Tento rok plánuje otvoriť 15 predajní svojej diskontnej značky Sinsay. Online obchod má zhruba 30% podiel na predaji. Vlani zvyšoval ceny o 5-15%.


Comentarios


Táto správa je z Ekonomiky DNES, denného prehľadu najdôležitejších ekonomických správ zo Slovenska.

This news is from the Slovak Business News TODAY, one-page summary of all the important Slovak business news.

Copyright  © 1994 - 2025   Symsite Research         All rights reserved.

bottom of page