Súkromné médiá zvýšili sledovanosť top športových podujatí
- Vladimír Dohnal
- Jul 2, 2024
- 1 min read
Majstrovstvá sveta v hokeji aj Majstrovstvá Európy vo futbale sa tento rok prvýkrát presunuli z verejnoprávnej STVR na súkromné televízie Joj, resp. Markízu. Aj na STVR patrili obe podujatia medzi najsledovanejšie programy roka, súkromné televízie ale dokázali zvýšiť sledovanosť. Kým STVR mala v roku 2022 len jeden hokejový zápas s viac ako miliónom divákov, Joj tento rok až sedem. Druhý polčas nedeľného zápasu Slovensko-Anglicko na ME vo futbale sledovalo na Markíze 1,3 mil. divákov a jej trhový podiel v prime-time (63%) tak bol najvyšší od januára 2015. Aj zvyšné zápasy Slovenska boli najsledovanejšími tohtoročnými programami Markízy.
Recent Posts
See AllV cene 250.000 € bytu v Bratislave sú náklady na pozemok (50.000 €) a 5-ročný povoľovací proces (30.000 €), uviedol Milan Murcko, šéf...
Bratislavský závod Volkswagenu sa snažil získať výrobu elektrického modelu VW ID.1, ale napriek dobrému umiestneniu v rámci interných...
Slovenská miera zamestnanosti (vek 20-64) vlani vzrástla na rekordnú úroveň a bola vyššia v porovnaní s priemerom EÚ, ktorý je 75,8%,...
Comments