top of page
Search

Súkromné médiá zvýšili sledovanosť top športových podujatí

  • Writer: Vladimír Dohnal
    Vladimír Dohnal
  • Jul 2, 2024
  • 1 min read

Majstrovstvá sveta v hokeji aj Majstrovstvá Európy vo futbale sa tento rok prvýkrát presunuli z verejnoprávnej STVR na súkromné televízie Joj, resp. Markízu. Aj na STVR patrili obe podujatia medzi najsledovanejšie programy roka, súkromné televízie ale dokázali zvýšiť sledovanosť. Kým STVR mala v roku 2022 len jeden hokejový zápas s viac ako miliónom divákov, Joj tento rok až sedem. Druhý polčas nedeľného zápasu Slovensko-Anglicko na ME vo futbale sledovalo na Markíze 1,3 mil. divákov a jej trhový podiel v prime-time (63%) tak bol najvyšší od januára 2015. Aj zvyšné zápasy Slovenska boli najsledovanejšími tohtoročnými programami Markízy.


Recent Posts

See All
Silný trh práce

Slovenská miera zamestnanosti  (vek 20-64) vlani vzrástla na rekordnú úroveň a bola vyššia v porovnaní s priemerom EÚ, ktorý je 75,8%,...

 
 
 

Comments


Táto správa je z Ekonomiky DNES, denného prehľadu najdôležitejších ekonomických správ zo Slovenska.

This news is from the Slovak Business News TODAY, one-page summary of all the important Slovak business news.

Copyright  © 1994 - 2025   Symsite Research         All rights reserved.

bottom of page