top of page

Súkromné médiá zvýšili sledovanosť top športových podujatí

Majstrovstvá sveta v hokeji aj Majstrovstvá Európy vo futbale sa tento rok prvýkrát presunuli z verejnoprávnej STVR na súkromné televízie Joj, resp. Markízu. Aj na STVR patrili obe podujatia medzi najsledovanejšie programy roka, súkromné televízie ale dokázali zvýšiť sledovanosť. Kým STVR mala v roku 2022 len jeden hokejový zápas s viac ako miliónom divákov, Joj tento rok až sedem. Druhý polčas nedeľného zápasu Slovensko-Anglicko na ME vo futbale sledovalo na Markíze 1,3 mil. divákov a jej trhový podiel v prime-time (63%) tak bol najvyšší od januára 2015. Aj zvyšné zápasy Slovenska boli najsledovanejšími tohtoročnými programami Markízy.


Comments


Táto správa je z Ekonomiky DNES, denného prehľadu najdôležitejších ekonomických správ zo Slovenska.

This news is from the Slovak Business News TODAY, one-page summary of all the important Slovak business news.

bottom of page