top of page

Obchodné reťazce útočia na pestovateľov paradajok

  • Writer: Vladimír Dohnal
    Vladimír Dohnal
  • Jan 27, 2021
  • 1 min read

Domáci pestovatelia cherry rajčín protestujú, že veľké obchodné reťazce chcú nahradiť ich produkty dovozom pod privátnymi značkami. Traja kľúčoví pestovatelia GreenCoop (značka Veselá paradajka), Ovozela a Babindol spolu vykázali za rok 2019 tržby 50 mil. €. Investovali desiatky miliónov do skleníkov, technológií a vlastných značiek. Obchodom ale záleží na čo najnižšej cene pre zákazníka a vďaka boomu pestovania paradajok na Slovensku si môžu vyberať medzi rôznymi domácimi aj zahraničnými dodávateľmi.

Najviac privátnych značiek je medzi mliečnymi výrobkami (68%), baleným nemrazeným mäsom (42 %) a konzervami.


Comentários


Táto správa je z Ekonomiky DNES, denného prehľadu najdôležitejších ekonomických správ zo Slovenska.

This news is from the Slovak Business News TODAY, one-page summary of all the important Slovak business news.

Copyright  © 1994 - 2025   Symsite Research         All rights reserved.

bottom of page