Obchodné reťazce útočia na pestovateľov paradajok

Domáci pestovatelia cherry rajčín protestujú, že veľké obchodné reťazce chcú nahradiť ich produkty dovozom pod privátnymi značkami. Traja kľúčoví pestovatelia GreenCoop (značka Veselá paradajka), Ovozela a Babindol spolu vykázali za rok 2019 tržby 50 mil. €. Investovali desiatky miliónov do skleníkov, technológií a vlastných značiek. Obchodom ale záleží na čo najnižšej cene pre zákazníka a vďaka boomu pestovania paradajok na Slovensku si môžu vyberať medzi rôznymi domácimi aj zahraničnými dodávateľmi.

Najviac privátnych značiek je medzi mliečnymi výrobkami (68%), baleným nemrazeným mäsom (42 %) a konzervami.


(dennikN.sk)

Táto správa je z Ekonomiky DNES, denného prehľadu najdôležitejších ekonomických správ zo Slovenska.

This news is from the Slovak Business News TODAY, one-page summary of all the important Slovak business news.

Copyright  © 1994 - 2019    Symsite Research         All rights reserved.