top of page

Na Slovensku funguje 150 franchisingových konceptov

Na Slovensku funguje okolo 150 franchisingových konceptov a ročne ich pribudne päť, tvrdí Slovenská franchisingová asociácia. Takmer 60% pôsobí v gastro segmente, najmä v oblasti rýchleho občerstvenia, a nasleduje maloobchod s 13% podielom. Okrem globálnych značiek ako McDonald’s, Starbucks a KFC medzi najznámejšie koncepty patria domáce značky Mr. Kebab, Kaliforňan či La Donuteria. Pod La Donuteria patrí viac ako 100 prevádzok v 16 krajinách, vrátane Egypta či Saudskej Arábie a cieľ je 300 prevádzok do roku 2025.


Comments


Táto správa je z Ekonomiky DNES, denného prehľadu najdôležitejších ekonomických správ zo Slovenska.

This news is from the Slovak Business News TODAY, one-page summary of all the important Slovak business news.

Copyright  © 1994 - 2025   Symsite Research         All rights reserved.

bottom of page