Na slovenský trh mieria napriek pandémii viaceré značky z rôznych segmentov

Na slovenský trh mieria napriek pandémii viaceré značky z rôznych segmentov od módy (Oysho, Springfield, Woman Secret či Gap) cez gastronómiu (Paul Bakery) až po bytové doplnky (Zara Home). Do nákupných centier začal expandovať aj slovenský vinár Matyšák, uvádza poradenská firma CBRE. Naopak, slovenský trh opúšťajú značky Camaieu, Forever 21, Freywille Promod, Tous, či Klenoty Aurum. Končia pritom značky, ktoré mali problémy už pred pandémiou. Väčšina maloobchodníkov očakáva, že sa ich výkonnosť vráti na čísla spred pandémie budúci rok. Polovica z nich uvažuje o redukcii pobočkovej siete. Až 71% prenajímateľov poskytlo obchodom zľavu z nájomného.


(openiazoch.sk)

Táto správa je z Ekonomiky DNES, denného prehľadu najdôležitejších ekonomických správ zo Slovenska.

This news is from the Slovak Business News TODAY, one-page summary of all the important Slovak business news.

Copyright  © 1994 - 2019    Symsite Research         All rights reserved.