Na slovenský trh mieria napriek pandémii viaceré značky z rôznych segmentov
- Vladimír Dohnal
- Sep 30, 2020
- 1 min read
Na slovenský trh mieria napriek pandémii viaceré značky z rôznych segmentov od módy (Oysho, Springfield, Woman Secret či Gap) cez gastronómiu (Paul Bakery) až po bytové doplnky (Zara Home). Do nákupných centier začal expandovať aj slovenský vinár Matyšák, uvádza poradenská firma CBRE. Naopak, slovenský trh opúšťajú značky Camaieu, Forever 21, Freywille Promod, Tous, či Klenoty Aurum. Končia pritom značky, ktoré mali problémy už pred pandémiou. Väčšina maloobchodníkov očakáva, že sa ich výkonnosť vráti na čísla spred pandémie budúci rok. Polovica z nich uvažuje o redukcii pobočkovej siete. Až 71% prenajímateľov poskytlo obchodom zľavu z nájomného.
Comentários