Výrobca horaliek verí, že krízu zvládne

Výrobca cukroviniek a trvanlivého pečiva I.D.C. Holding (Pavol Jakubec a Štefan Kassay; značky ako Horalka, Mila, Figaro a Verbena) mal v roku 2018 tržby 114 mil. € a čistý zisk 7,1 mil. € a aj vlaňajšok bol úspešný. Súčasnú situáciu si trúfa zvládnuť, keďže v časoch krízy stúpa predaj cukru a alkoholu. Pri kríze v roku 2009 sa prepadol predaj privátnych značiek cukroviniek, kým prémiové značky si udržali stabilné čísla. Firma postupne presúva výrobu do závodu v Seredi, zatiaľ ale drží aj závody v centre Trnavy a v Cíferi. Investície smeruje do automatizácie a postupne ruší 50 pracovných miest. Až 55-60% produkcie smeruje na export, najmä do okolitých krajín. Snaha o prienik na trhy Nemecka, Ruska, Číny, či Chorvátska zlyhala.

(etrend.sk)

Táto správa je z Ekonomiky DNES, denného prehľadu najdôležitejších ekonomických správ zo Slovenska.

This news is from the Slovak Business News TODAY, one-page summary of all the important Slovak business news.

Copyright  © 1994 - 2019    Symsite Research         All rights reserved.