Privátne značky majú 25% podiel na pultoch slovenských obchodov
- Vladimír Dohnal
- Nov 8, 2019
- 1 min read
Podiel privátnych značiek obchodných reťazcov na pultoch slovenských obchodov medziročne stúpol o 1,3 bodu na 25,3%, čo je najviac za posledných sedem rokov, ukázal prieskum agentúry Go4insight pre Potravinársku komoru Slovenska. Najväčšie zastúpenie privátnych značiek má Lidl (56%), nasleduje Kaufland a Coop Jednota (23%). Najvyšší podiel je v kategóriách mlieko (68%), mäsové výrobky (42%) a konzervované produkty (40%) a najnižší v kategóriách víno (6%), pivo (9%) a nečokoládové cukrovinky (12%).
(teraz.sk)
Recent Posts
See AllV cene 250.000 € bytu v Bratislave sú náklady na pozemok (50.000 €) a 5-ročný povoľovací proces (30.000 €), uviedol Milan Murcko, šéf...
Bratislavský závod Volkswagenu sa snažil získať výrobu elektrického modelu VW ID.1, ale napriek dobrému umiestneniu v rámci interných...
Slovenská miera zamestnanosti (vek 20-64) vlani vzrástla na rekordnú úroveň a bola vyššia v porovnaní s priemerom EÚ, ktorý je 75,8%,...