Privátne značky majú 25% podiel na pultoch slovenských obchodov

Podiel privátnych značiek obchodných reťazcov na pultoch slovenských obchodov medziročne stúpol o 1,3 bodu na 25,3%, čo je najviac za posledných sedem rokov, ukázal prieskum agentúry Go4insight pre Potravinársku komoru Slovenska. Najväčšie zastúpenie privátnych značiek má Lidl (56%), nasleduje Kaufland a Coop Jednota (23%). Najvyšší podiel je v kategóriách mlieko (68%), mäsové výrobky (42%) a konzervované produkty (40%) a najnižší v kategóriách víno (6%), pivo (9%) a nečokoládové cukrovinky (12%).

(teraz.sk)

Táto správa je z Ekonomiky DNES, denného prehľadu najdôležitejších ekonomických správ zo Slovenska.

This news is from the Slovak Business News TODAY, one-page summary of all the important Slovak business news.

Copyright  © 1994 - 2019    Symsite Research         All rights reserved.