Markíza nechce dovoliť pretáčať reklamy

19.07.2019

Najväčšia TV skupina na Slovensku Markíza chce zakázať káblovým a satelitným operátorom umožňovať klientom pretáčať reklamu pri sledovaní programov z archívu. Reaguje tak na stúpajúcu popularitu archívov, keď čoraz menej Slovákov sleduje lineárnu TV. Markíze tento krok môže cez zvýšené sledovanie reklamy priniesť dodatočný príjem 1,4 mil. € ročne. Na podmienku pristúpil Skylink, naopak Slovak Telekom ju odmietol.

 

(etrend.sk)

Please reload

Táto správa je z Ekonomiky DNES, denného prehľadu najdôležitejších ekonomických správ zo Slovenska.

This news is from the Slovak Business News TODAY, one-page summary of all the important Slovak business news.

Chinese Zhenhua Data has been collecting information about Slovaks

18.09.2020

Chinese firm Zhenhua Data has been collecting information about people and institutions from all over the world and providing it to Chinese institutio...

Security hole in eHealth

18.09.2020

Ethical hacker Pavol Lupták and his Nethemba company have found a security hole in the eHealth app. He was able to download a list of 390,000 people t...

Bezpečnostná diera v eHealth

18.09.2020

Etický hacker Pavol Lupták a jeho firma Nethemba odhalili obrovskú bezpečnostnú dieru v štátnej aplikácii eZdravie. Bol schopný získať zoznam 390.000...

1/5
Please reload

Copyright  © 1994 - 2019    Symsite Research         All rights reserved.