Copyright  © 1994 - 2019    Symsite Research         All rights reserved.

TV Markíza stále trhovým lídrom

14.06.2019

TV skupina Markíza (aj kanály Doma a Dajto) si udržala vedúce postavenie na slovenskom trhu aj počas prvých piatich mesiacov t.r., jej trhový podiel v skupine 12-54 ročných činil 28,5%. Nasledovala skupina Joj (aj kanály Plus a Wau) s podielom 20,3% a verejnoprávna RTVS (12,5%). Celkovo majú slovenské kanály, okrem Markízy, Joj a RTVS aj TA3, iba 62,7% trhový podiel. Zvyšok trhu majú zahraničné TV stanice.

 

(zive.sk)

Please reload

Táto správa je z Ekonomiky DNES, denného prehľadu najdôležitejších ekonomických správ zo Slovenska.

This news is from the Slovak Business News TODAY, one-page summary of all the important Slovak business news.

Slovak mobile phone operators have higher prices and profits

26.02.2020

The prices of Slovak subsidiaries of mobile phone operators Deutsche Telekom and Orange are considerably higher than their prices in neighboring count...

Opposition leaders are wealthy former businessmen

26.02.2020

All opposition leaders that are set to form a future ruling coalition are wealthy former businessmen and their companies have not made any business wi...

Lídri opozície bohatí bývalí biznismeni

26.02.2020

Všetci lídri opozície, ktorá má šancu vytvoriť budúcu koaličnú vládu, sú bohatí bývalí biznismeni a ich firmy nezarábali na biznise so štátom. Igor Ma...

1/5
Please reload