Jediné strany, ktoré pripravili program pre voľby do EP, sú SaS a PS/Spolu

Jediné dve strany, ktoré pripravili program pre víkendové voľby do Európskeho parlamentu, sú SaS a koalícia PS/Spolu. Strany SNS, ĽSNS a Sme rodina nezverejnili žiadny program a zvyšné strany zvolili formu náhodne pospájaných bodov bez ucelenej predstavy o EÚ.

Počas kampane na weboch najvecnejšie komunikovali strany Sme rodina a Most-Híd. Naopak strana Smer mala druhú najviac emotívnu, agresívnu a dogmatickú komunikáciu, hneď po ĽSNS, ukázala analýza Bisnode. PS/Spolu bola v komunikácii uprostred.

Smer minul na kampaň do EP jasne najviac, ukazujú údaje z povinných transparentných volebných účtov strán. S výdavkami 654.000 € má Smer štvrtinový podiel na výdavkoch všetkých strán. Smer ako obvykle nezverejňuje štruktúru výdavkov, ktoré sa tak takmer nedajú kontrolovať. Silné kampane majú neparlamentné strany PS/Spolu, KDH a Národná koalícia. Spolu minuli takmer toľko, ako parlamentná opozícia. Zákonný strop na výdavky pre eurovoľby je 3 mil. € a strany reálne neobmedzuje.

(euractiv.sk)

Táto správa je z Ekonomiky DNES, denného prehľadu najdôležitejších ekonomických správ zo Slovenska.

This news is from the Slovak Business News TODAY, one-page summary of all the important Slovak business news.

Copyright  © 1994 - 2019    Symsite Research         All rights reserved.