Najdrahšiu prezidentskú kampaň mal Maroš Šefčovič

06.05.2019

Najdrahšiu prezidentskú kampaň mal Maroš Šefčovič (764.000 €), nasledovali Robert Mistrík (700.000 €) a Zuzana Čaputová (650.000 €), ukázali oficiálne správy kandidátov a ich povinné transparentné účty. Šefčovič pritom veľkú časť platieb za kampaň realizoval až po voľbách a v čase volieb tak mohol klamať, že jeho súperka je „kandidátom veľkých peňazí". Slovenské prezidentské voľby ale nerozhodli peniaze. 

Zhruba 48% Slovákov je spokojných s výsledkami nedávnych prezidentských volieb a 46% je nespokojných, ukázal prieskum agentúry Focus. Voľby vyhrala Zuzana Čaputová, získala 58% pri účasti tesne nad 40%. Podobný prieskum pred piatimi rokmi ukázal podobnú mieru spokojnosti so zvolením Andreja Kisku, ten je doteraz najdôveryhodnejším politikom na Slovensku. 

 

(TIS)

Please reload

Táto správa je z Ekonomiky DNES, denného prehľadu najdôležitejších ekonomických správ zo Slovenska.

This news is from the Slovak Business News TODAY, one-page summary of all the important Slovak business news.

Chinese Zhenhua Data has been collecting information about Slovaks

18.09.2020

Chinese firm Zhenhua Data has been collecting information about people and institutions from all over the world and providing it to Chinese institutio...

Security hole in eHealth

18.09.2020

Ethical hacker Pavol Lupták and his Nethemba company have found a security hole in the eHealth app. He was able to download a list of 390,000 people t...

Bezpečnostná diera v eHealth

18.09.2020

Etický hacker Pavol Lupták a jeho firma Nethemba odhalili obrovskú bezpečnostnú dieru v štátnej aplikácii eZdravie. Bol schopný získať zoznam 390.000...

1/5
Please reload

Copyright  © 1994 - 2019    Symsite Research         All rights reserved.