Najobľúbenejšou značkou medzi Slovákmi je eshop s knihami Martinus

Najobľúbenejšou značkou medzi Slovákmi je eshop s knihami Martinus, nasledujú Panta Rhei, Yves Rocher, Lidl a RegioJet, ukázala štúdia KPMG o zákazníckej skúsenosti. Celková zákaznícka skúsenosť sa oproti vlaňajšku mierne zlepšila. Najvýraznejšie zlepšenie zaznamenala zábava, energetika a logistika. Jediným sektorom, ktorý mal medziročne slabšie hodnotenie, sú finančné služby. Služby bánk tu majú veľké rezervy, napriek tomu Slováci banky príliš nemenia.

(etrend.sk)

Táto správa je z Ekonomiky DNES, denného prehľadu najdôležitejších ekonomických správ zo Slovenska.

This news is from the Slovak Business News TODAY, one-page summary of all the important Slovak business news.

Copyright  © 1994 - 2019    Symsite Research         All rights reserved.